

2022 Seria Modernizacji Strategii Marketingowych: Aktywacja danych
Ten zasób został opublikowany przez OneTrust
W tym blogu omówimy trzy rzeczy, o których mogą pamiętać marketerzy i specjaliści ds. ochrony prywatności, próbując znaleźć równowagę między prywatnością a personalizacją w tym roku, w samym środku okresu nadchodzących kolejnych zmian. Skupię się również na dwóch kluczowych technologiach, które mogą ze sobą współpracować w celu wsparcia wysiłków Twojej marki w zakresie prywatności i doświadczeń klienta. Konkretnie chodzi o platformy zarządzania zgodą (CMP) i platformy danych o klientach (CDP) oraz o to, w jaki sposób mogą one pomóc w zbudowaniu fundamentu danych, który będzie wspierał Twoje wysiłki w zakresie personalizacji zorientowanej na prywatność. Zaczynajmy!
Pobierz teraz
*wymagane pola
Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.
Bezpieczeństwo danych, Bezpieczeństwo bazy danych, Bezpieczeństwo centrum danych, Bezpieczeństwo skoncentrowane na danych, Zapobieganie utracie danych (DLP), Oprogramowanie do maskowania danych, Zarządzanie kluczami szyfrującymi, Bezpieczeństwo danych mobilnych, Zarządzanie tajemnicami, Bezpieczeństwo poczty e-mail, Bezpieczeństwo poczty e-mail w chmurze, E-mail antyspamowy, Szyfrowanie wiadomości e-mail, Inteligentna ochrona poczty e-mail, Bezpieczna brama e-mail, Bezpieczeństwo w sieci, Wykrywanie i łagodzenie aktywności botów, Izolacja przeglądarki, Monitorowanie darknetu, Ochrona przed atakami DDoS, Wykrywanie oszustw, Bezpieczne bramy sieciowe