OneTrust
flow-image

2022 Seria Modernizacji Strategii Marketingowych: Aktywacja danych

Ten zasób został opublikowany przez OneTrust

W tym blogu omówimy trzy rzeczy, o których mogą pamiętać marketerzy i specjaliści ds. ochrony prywatności, próbując znaleźć równowagę między prywatnością a personalizacją w tym roku, w samym środku okresu nadchodzących kolejnych zmian. Skupię się również na dwóch kluczowych technologiach, które mogą ze sobą współpracować w celu wsparcia wysiłków Twojej marki w zakresie prywatności i doświadczeń klienta. Konkretnie chodzi o platformy zarządzania zgodą (CMP) i platformy danych o klientach (CDP) oraz o to, w jaki sposób mogą one pomóc w zbudowaniu fundamentu danych, który będzie wspierał Twoje wysiłki w zakresie personalizacji zorientowanej na prywatność. Zaczynajmy!

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie Bezpieczeństwo danych, Bezpieczeństwo poczty e-mail, Bezpieczeństwo bazy danych, Zapobieganie utracie danych (DLP), Oprogramowanie do maskowania danych, Zarządzanie kluczami szyfrującymi, Bezpieczeństwo danych mobilnych, Szyfrowanie wiadomości e-mail, Bezpieczna brama e-mail, Bezpieczeństwo centrum danych, Zarządzanie tajemnicami, Bezpieczeństwo poczty e-mail w chmurze, E-mail antyspamowy, Inteligentna ochrona poczty e-mail, Bezpieczeństwo skoncentrowane na danych, Bezpieczeństwo w sieci, Wykrywanie i łagodzenie aktywności botów, Izolacja przeglądarki, Monitorowanie darknetu, Ochrona przed atakami DDoS, Wykrywanie oszustw, Bezpieczne bramy sieciowe