

Oszustwa internetowe: psychologia oszustw i jak technologia może im zapobiegać
Ten zasób został opublikowany przez Callsign
Zważywszy, że czterech na pięciu konsumentów w każdym miejscu na świecie otrzymało wiadomość o oszukańczym charakterze, można powiedzieć, że liczba oszustw rośnie, a jednocześnie świadomość konsumentów w tym zakresie wzrosła zarówno w mediach głównego nurtu, jak i w kampaniach skierowanych do konsumentów. Ale dlaczego wciąż dajemy się nabrać na oszustwa internetowe? Ten unikalny raport przygotowany na zlecenie firmy Callsign wykorzystuje globalne dane konsumenckie oraz wywiady z czołowymi ekspertami ds. oszustw z globalnych banków, aby zrozumieć największe bolączki i wyzwania związane z zapobieganiem i wykrywaniem oszustw internetowych.
Pobierz teraz
*wymagane pola
Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.
Bezpieczeństwo poczty e-mail, Bezpieczeństwo poczty e-mail w chmurze, E-mail antyspamowy, Szyfrowanie wiadomości e-mail, Inteligentna ochrona poczty e-mail, Bezpieczna brama e-mail, Bezpieczeństwo w sieci, Wykrywanie i łagodzenie aktywności botów, Izolacja przeglądarki, Monitorowanie darknetu, Ochrona przed atakami DDoS, Wykrywanie oszustw, Bezpieczne bramy sieciowe